loading...
clip-21
clip-21 بازدید : 41 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

عينک رانندگي
کارواش خانگی اصل

محض رضای عشق، مرا انتخاب کن مجموعه : ادبیات،شعر و داستان‌ محض رضای عشق، مرا انتخاب کن تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن با داغ‌های تازه، دلم را مجاب کن ابری غریب در

شعر عاشقانه محض رضای عشق کاری از سلمان هراتی تقدیم شما

تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن 
با داغ‌های تازه، دلم را مجاب کن 

ابری غریب در دل من رخنه کرده است 
بر من بتاب، چشم مرا غرق آب کن 

تبلیغات: لوازم کوهنوردی

ای عشق ای تبلور آن آرزوی سبز 
برخیز و چون سکوت، دلم را خطاب کن 

ای تیغ سرخ زخم، کجا می‌روی چنین 
محض رضای عشق، مرا انتخاب کن 

ای عشق، زیر تیغ تو ما سر نهاده‌ایم 
لطفی اگر نمی‌کنی، اینک عتاب کن 

سلمان هراتی

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی عشق محض با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین Download New Music Majid Rostami Eshghe Mahz شعر آهنگ جدید مجید رستمی عشق محض آخه من میخوام زندگیمو با تو بسازم من به عشق تو همیشه مینازم دانلود آلبوم جدید رضا یزدانی نوستالژی · دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 5,118
  • بازدید کلی : 21,206