loading...
clip-21
clip-21 بازدید : 58 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

خرید مونوپاد بی سیم
قیمت پد ضد عرق

چهل‌وچهارمین دوره جوایز موسسه فیلم آمریکا از اعطای جایزه دستاورد هنری این رویداد سینمایی به جان ویلیامز ، آهنگساز آمریکایی و برنده پنج جایزه اسکار ، در روز نهم ژوئن سال 2016 خبر داد.

«جان ویلیامز» که از درخشان‌ترین سازندگان موسیقی فیلم در تاریخ سینما محسوب می‌شود، تا کنون پنج جایزه اسکار، چهار جایزه گلدن گلوب، 21 جایزه گرمی، 7 جایزه بافتا و دو جایزه امی کسب کرده و ساخت موسیقی فیلم‌هایی مانند «آرواره‌ها»، «جنگ ستارگان»، «سوپرمن»، «ای‌.تی»، «ایندیانا جونز»، «پارک ژوراسیک»، «فهرست شیندلر» و سه فیلم نخست از مجموعه «هری پاتر» بخشی از فعالیت هنری این موسیقیدان است.

ویلیامز که تا کنون 49 بار نامزد دریافت اسکار شده، از این نظر رکورددار بالاترین نامزدی در میان افراد در قید حیات برای دریافت جایزه اسکار است و بعد از «آلفرد نیومن»، صاحب مقام دوم بالاترین تعداد نامزدی برای این جایزه در تاریخ پس از «والت دیسنی» با 59 بار نامزدی محسوب می‌شود.

«هاوارد استرینگر» رئیس هیئت مدیره موسسه فیلم آمریکا در این‌باره گفت: «جان ویلیامز» آهنگ زندگی‌ ما را نت به نت و با استفاده از گروه کر و سیم و زه ساخته است. نبوغ او در پیوند دادن موسیقی و فیلم موجب شده که این فرم هنری به سطوح سمفونیک اعتلا یابد و نسل‌های گوناگون مخاطبان سینما از جادوی سینما الهام بگیرند.

از دریافت‌کنندگان پیشین جایزه دستاورد هنری موسسه فیلم آمریکا می‌توان به چهره‌هایی مانند «جین فوندا»، «شون کانری»، «مریل استریپ»، «مارتین اسکورسیزی»، «استیون اسپیلبرگ»، «دیوید لین»، «بیلی وایلدر»، «بت دیویس»، «اورسن ولز» و «جان فورد» اشاره کرد.

ویلیامز در طول هفت دهه فعالیت هنری، موسیقی برای بیش از 150 فیلم سینمایی مختلف آهنگسازی یا گروه موسیقی آن‌ها را رهبری کرده و بسیاری از مشهورترین قطعه‌ها را ساخته است. همچنین برای چهار دوره از بازی‌های المپیک‌های ۱۹۸۴، ۱۹۸۸، ۱۹۹۶ و ۲۰۰۲، مراسم تحلیف باراک اوباما، تعداد بسیاری کنسرت و مجموعه تلویزیونی موسیقی ساخته و از سال ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۳ میلادی رهبر اصلی ارکستر «بوستون پاپز» بوده‌ و اکنون یکی از رهبران برجسته آن به‌شمار می‌رود.

نام «جان ویلیامز» در سال ۲۰۰۰ میلادی در تالار مشاهیر هالیوود ثبت شد و این آهنگساز بنام موسیقی سینمای جهان در سال 2004 موفق به کسب نشان افتخار مجمع کندی شد.

برخی جوایز کسب‌شده توسط «جان ویلیامز» به این ترتیب است:

جوایز آکادمی اسکار

«ویولن‌زن روی بام» (۱۹۷۱)، «آرواره‌ها» (۱۹۷۵)، «جنگ ستارگان» (۱۹۷۷)، «ای.تی» (۱۹۸۲)، «فهرست شیندلر» (۱۹۹۳)

جوایز گلدن گلوب

«آرواره‌ها» (۱۹۷۵)، «جنگ ستارگان» (۱۹۷۷)، «ای.تی» (۱۹۸۲)، «فهرست شیندلر» (۱۹۹۳)

جوایز گرمی

«آرواره‌ها» (۱۹۷۵)، «جنگ ستارگان» (۱۹۷۷)، «جنگ ستارگان» (۱۹۷۷)، «برخورد نزدیک از نوع سوم» (۱۹۷۸)، «سوپرمن» (۱۹۷۹)، «امپراتوری ضربه می‌زند» (۱۹۸۰)، «مهاجمان صندوق گمشده» (۱۹۸۱)، «ای.تی» (۱۹۸۲)، «فهرست شیندلر» (۱۹۹۳)، «نجات سرباز رایان» (۱۹۹۸)، «سرگذشت یک گیشا» (۲۰۰۷)، «دعایی برای صلح» (تمی از مونیخ) (۲۰۰۷)

جوایز امی

«هایدی» (۱۹۶۸)، «جین ایر» (۱۹۷۱)

ایسنا

clip-21 بازدید : 39 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

ترازوي ديجيتال
آموزش ساخت دوربین دید در شب

گفتی پاییز را دوست داری/می دانستم با او نسبتی داری! قطعاتی از دلنوشته‌های شعرای بنام و بی‌نام. بینندگان عزیز چنانچه شما نیز همچون دیگر شعرای با نام و بی نام ما،‌ شعر یا دلنوشته‌ای دارید، برای انتشار در سایت از آن استقبال خواهیم کرد.

گفتی پاییز را دوست داری
می دانستم با او نسبتی داری!
هر دو
مهری دارید
که بر دل می نشیند

رحیم یوسفی
*********
ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺷﺐ ﻫﺎ
ﺩﯾﺮﺗﺮ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ،
ﭼﯿﺰﻫﺎﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ
ﺍﯾﻠﻬﺎﻥ ﺑﺮﮎ


****************
سايه سنگ بر آينه خورشيد چرا؟
خودمانيم، بگو اين همه ترديد چرا؟
نيست چون چشم مرا تاب دمى خيره شدن
طعن و ترديد به سرچشمه خورشيد چرا؟
طنز تلخى است به خود تهمت هستى بستن
آن که خنديد چرا، آن که نخنديد چرا؟
طالع تيره ام از روز ازل روشن بود
فال کولى به کفم خط خطا ديد چرا؟
من که دريا دريا غرق کف دستم بود
حاليا حسرت يک قطره که خشکيد چرا؟
گفتم اين عيد به ديدار خودم هم بروم
دلم از ديدن اين آينه ترسيد چرا؟
آمدم يک دم مهمان دل خود باشم
ناگهان سوگ شد اين سور شب عيد چرا

قیصر امین پور

**********

با خاطرش امشب هزاران قصه دارم
اول بدستش دست  مهرم  میسپارم
/
بعدا  نگاهی عاشقانه توی چشمش
عکس دلم را توی قلبش می نگارم
/
آهسته با صد شرم  دستی میبرم، تا
حس  لطیفش، توی  دستانم  گذارم
/
از  خانه  میآییم  بیرون،  توی  کوچه
پس کوچه های خاطراتم می شمارم
 /
از پشت پرچینها هزاران شاخه یاس
در لا به لای عطر مویش  می گذارم
/
گل بوسه از مهتاب میگیرم به اجبار
تا  روی  گرم  گونه های  او  بکارم
/
نخ میکنم یک رشته مروارید غلطان
یک سینه ریز از خوشه  پروین بیارم
/
آمد  به طعم خلوتم مهتاب پاشید
آمد طراوت داد دست روزگارم
/
آمد و عمری جاودانه بر غزل داد
تا عمر دارم شاکر از چشمان یارم
/
این ها تماما  آرزو های دلم بود
اینها ، جز اینها آرزوهایی ندارم

حسین دلجووو

************

تو را

نه کوسه درید

و نه آب دریا خورد

تو آن کنایه ی تلخی

که در شبی غمگین

زبان موج،

به تدریج بر لبت آورد؛

"تو چشم بخت منی!

اینچنین به خواب مرو

تو آبروی جهانی!

به روی آب مرو!"

حسين جنتي
*********


بینندگان عزیز چنانچه شما نیز همچون دیگر شعرای با نام و بی نام،‌ شعر یا دلنوشته‌ای دارید، برای انتشار در سایت «تابناک‌ با تو» از آن استقبال خواهیم کرد.
من شرم ناگهانی یک ایینه ام
که وقت تماشایت
چشم به دیوار روبرو میدوزد
اصرار یک کبوتر زخمی ام
برای اندکی پرواز
واخرین بیت یک غزل عاشقانه ام
که قافیه اش احساس است
وسنگینی سکوتی هستم که هیچگاه شکسته نخواهد شد
ونقاشی یک نابینا
که دران همیشه برف میبارد
وذهن ناارام یک دریایم
که اکنده از صدف ادراک است
وقامت یک کاجم
که بلندایش
به اندازه صد وجب دست گل ارکیدست
وسعت گلبرگ گل سرخی که
در ایوان خانه چشم ترم روییدست
سجده شتابان یک قطره بارانم
به سجاده تفدیده دشت تردید
اتشی هست اگر
اتش اندوه من است
برکه ای هست اگر
برکه چشمان ترم
قبله ای هست اگر قبله نورانی پیشانی دوست
شکوه ای هست اگر
شکوه زخویش
که چقدر دیر ترا یافتم
ای اولین حسی که مرا عاشق خویشم کردی

clip-21 بازدید : 43 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

کفی افزایش قد
ليزر سبز

گزارش «تابناک باتو» از نمایشگاه مطبوعات امسال  در آمریکا 31 درصد کودکان هم‌اکنون به چاقی یا اضافه وزن مبتلا هستند و در اروپا نیز این رقم به 40 درصد رسیده است. حتی در مناطقی که چاقی شیوع کمتری دارد این بحران همچنان به طور فزاینده‌ای دردسرساز شده است.

رشد روند چاقی میان کودکان بدون شک با نوع تغذیه آنها مرتبط است. آیا مصرف نوشیدنی‌های قندی عامل این معضل سلامتی است؟ آیا خوراکی‌های فرآوری شده می‌توانند در تشدید این بحران نقش داشته باشند؟ آیا انواع مشخصی از خوراکی‌ها وجود دارند که والدین باید کودکان خود را از مصرف آنها منع کنند؟

در پاسخ به این پرسش‌ها متخصصان دانشگاه ملی «دوک» در سنگاپور به بررسی دقیق انواع خوراکی‌هایی که با چاقی و اضافه وزن در کودکان مرتبط هستند، پرداختند. در این بررسی اطلاعات مربوط به رژیم غذایی و شاخص توده بدنی نزدیک به 4500 کودک انگلیسی که در دهه 1990 جمع‌آوری شده بودند ارزیابی شده و همچنین نوع خوراکی‌های مصرفی این کودکان و روند تغییرات بدنی آنان در یک دوره سه ساله مورد بررسی قرار گرفتند. بر اساس آنچه در این مطالعه مشخص شد دلیل تشدید این معضل مصرف برخی انواع مواد خوراکی است که می‌تواند با مضرات جدی همراه باشد.

برای مثال کودکانی که مرتب چیپس سیب‌زمینی مصرف می‌کنند وزن بیشتری کسب می‌کنند. متخصصان در این مطالعه یادآور شدند چیپس سیب زمینی می‌تواند یکی از خوراکی‌هایی باشد که بیشترین نقش را در افزایش وزن دارد. این خوردنی سرشار از انرژی است و شاخص اشباع پایینی دارد که به طور معمول به عنوان میان وعده استفاده می‌شود.

همچنین مصرف ماهی و مرغ سرخ‌شده، سیب‌زمینی سرخ کرده،‌ گوشت‌های فرآوری‌شده و چربی زرد همچون کره نیز برای بدن مضراتی دارد. مصرف نوشیدنی‌های قندی و همچنین غلات تصفیه شده که در بیشتر خوراکی‌های فرآوری شده وجود دارد عامل چاق‌کننده است. علاوه بر این، خوراکی‌های طبخ شده در روغن با افزایش وزن مرتبط هستند.

«اریک فینکلشتین»، متخصص ارشد این مطالعه گفت: موادغذایی همچون سیب زمینی وجود دارند که ذاتا برای بدن ضرری ندارند اما زمانی که به شکل چیپس یا سرخ شده مصرف شوند نتیجه‌ای جز اضافه وزن ندارند.

اینکه دلیل این وضعیت چه می‌تواند باشد کاملا مشخص نیست اما وجود چربی مازاد نقش موثری دارد. متخصصان تغذیه و سلامت از سال‌ها قبل بررسی کرده‌اند که چرا برخی خوراکی‌ها نسبت به غذاهای دیگر بیشتر اشباع می‌کنند. مطالعه انجام شده در سال 1996 حاکی از آن است که خوراکی‌های حاوی چربی از قابلیت کمتری در سیر کردن برخوردارند.

همچنین خوراکی‌های حاوی پروتئین و کربوهیدرات‌ها خلاف این وضعیت عمل می‌کنند. در واقع چربی‌ها حاوی میزان بیشتری انرژی هستند اما به این مفهوم نیست که قدرت سیرکنندگی بیشتری دارند و بنابراین کودکان حجم برابری از ماده خوراکی می‌خورند اما کالری بیشتری دریافت می‌کنند.

فینکلشتین افزود: کالری دریافتی از مایعات به طور خاص مشکل‌زاتر است زیرا نسبت به خوراکی‌های جامد کمتر اشباع می‌کنند. علاوه بر این مصرف نوشابه و دیگر نوشیدنی‌های قندی از دو جهت مضر است.

به گفته پزشکان مطالعات در آمریکا نشان داده که کاهش مصرف نوشابه‌ها می‌تواند تاثیر چشمگیر بر کاهش نرخ چاقی در کودکان داشته باشد.
ایسنا

clip-21 بازدید : 49 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

خريد اينترنتي لامپ ال اي دي
چراغ پليسي

چه عواملی می توانند دوبینی ایجاد کنند؟ +++++++++ دوبینی (Double vision) که به عنوان دیپلوپیا ( diplopia) نیز شناخته می شود، ممکن است خود علامت یک بیماری جدی مانند تومور، لخته خون یا ترومای سر (ضربه) باشد و یا اینکه تنها یک علامت ساده خستگی چشم یا تجویز اشتباه عینک باشد.


به گزارش «تابناک با تو» کودکانی که دچار ناتوانی هایی مانند سندرم داون یا فلج مغزی هستند، ممکن است دوبینی را به علت اختلال عملکرد یا ناهماهنگی عضله چشم تجربه کنند. عوامل دیگر آن عبارتند از بیماری های عصب شناختی و التهابی. دوبینی می تواند "دو چشمی" باشد؛ به این صورت که زمانی که فرد از هر دو چشم استفاده می کند دارای دوبینی می شود، یا "یک چشمی" باشد به این صورت که زمانی که فرد تنها از یک چشم استفاده می کند نیز دارای دوبینی است.

 
شکل- دوبینی به 4 نوع بالا می تواند دیده شود

بیماری های چشم مسبب دوبینی

طبق گزارش Eyerobics.com دوبینی معمولا علامت وضعیتی به نام انحراف چشم یا لوچی (استرابیسم) است. در این وضعیت، چشمها در جهت مناسب قرار ندارند و ممکن است به سمت یکدیگر، دور از هم، به بالا یا به پایین انحراف داشته باشند. انحراف چشم همیشه موجب دوبینی نمی شود اما زمانی که موجب دوبینی می شود، کودک سرش را کج می کند یا میچرخاند تا با یک چشم ببیند و نگذارد تصویر دوتایی ایجاد شود. دکتر میچل اسکیمن اپتومتریست و نویسنده کتاب "Understanding and Managing Vision Deficits" بر اهمیت شناسایی زود هنگام و درمان این اختلال تأکید می کند چون جلوگیری از دید یک چشم، می تواند باعث از بین رفتن یا عدم رشد تیز حسی بینایی شود. دوبینی تک چشمی بسیار نادرتر از دوبینی دو چشمی است.

 
شکل- تصویر بالا حالت طبیعی چشم، تصویر پایین انحراف چشم

 
پروفسور جان هاپکینز از چشم پزشکی Susan B. Bressler گزارش می کند که دوبینی تک چشمی می تواند به واسطه آستیگماتیسم، خشکی چشم، برخی انواع مشکلات شبکیه یا آب مروارید ایجاد شود. آستیگماتیسم وضعیت شایع و قابل درمانی است که در آن شکل قرنیه نامنظم می شود. وضعیتهای جدی دیگری که می توانند موجب دوبینی شوند عبارتند از جا به جایی عدسی و جدا شدن شبکیه.

 
شکل- دوبینی ناشی از جدا شدن شبکیه

بیماری های مسبب دوبینی  

بیماری هایی که می توانند دوبینی ایجاد کنند عبارتند از ام اس، مننژیت، سکته مغزی و بیماری عصبی عضلانی میاستنی گراویس. طبق گزارش Bressler، دو عامل شایع دوبینی در بزرگسالان بالای 50 سال وضعیتهای تیروئیدی و آسب اعصاب مغزی هستند. کاهش جریان خون به علت بیماری هایی مانند پر فشاری خون یا دیابت کنترل نشده می تواند به عصبهای مغزی آسیب وارد کند. به علاوه وضعیتهای عصبی مانند سندرم گیلن – باره گاهی اوقات بر چشم اثر میگذارند و موجب تاری دید و یا دوبینی می شود. طبق گزارش مؤسسه ملی سلامت امریکا، سندرم گیلن - باره اغلب به دنبال یک عفونت خفیف اتفاق می افتد و موجب التهابی می شود که بخشهایی از عصبها را از بین میبرند. میاستنی گراویس یک بیماری خود ایمن است که می تواند باعث شود عضله چشم بیش از حد ضعیف شود و نتواند حرکات چشم را کنترل کند. بیمارانی که میاستنی گراویس دارند اغلب دچار افتادگی یا فرورفتگی می شوند.

 
بیماری های مغزی مسبب دوبینی


دوبینی ناگهانی ممکن است نشانگر وضعیت پزشکی جدی باشد. دوبینی می تواند به واسطه سکته مغزی، ضربه سر، تومور مغزی، تورم مغزی یا آنوریسم اتفاق بیفتد.  میگرن چشمی ممکن است علاوه بر ایجاد سردرد، اختلالات بینایی مانند دوبینی ایجاد کند. میگرن چشمی تصور می شود به علت تغییراتی در جریان خون در مغز ایجاد شود. تشخیص درست این وضعیت حیاتی است چون علائم جدا شدن شبکیه (وضعیتی که نیاز به درمان فوری دارد تا از کوری جلوگیری شود) با میگرن چشمی ممکن است به اشتباه گرفته شود.

منبع: livestrong
زینب رهامی

clip-21 بازدید : 48 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

قیمت م پی تری پلیر
چراغ قوه

 عزاداری محرم در عصر قاجار + تصاویرمراسم‌های عزاداری در محرم یکی از سنت‌های مورد توجه شاهان قاجار به شمار می رفت و آنها از این فرصت برای نشان داد پایبندی خود به شرع و ارادتشان به اهل بیت(ع) استفاده می کردند.
ناصرالدین شاه که سخت خود را شیفته معصومین و به ویژه امام حسین(ع) نشان می داد شاید بیش از دیگر شاهان قاجار خود را پایبند به عزاداری عاشورا می دانست. او در طول دوران سلطنت خود با ساخت تکیه دولت که گفته می شود بر اساس ساختمان "رویال البرت هال" در لندن طراحی شده بود هر شب مراسم روضه خوانی و سوگواری برگزار می کرد. در این میان مورخان علاقه زیاد شاه به اجرای نمایش تعزیه را دلیلی بر بنای تکیه دولت در دوره او می دانند.  
گفته می شود مراسم ویژه عزاداری در تکیه دولت از روز اول محرم و با حضور ده‌ها روضه‌خوان که برای گرم کردن مجلس یکی پس از دیگری به منبر می‌رفتند آغاز می شد و آنان اشعاری در رثای سیدالشهدا(ع) با صدایی خوش قرائت می کردند و در ادامه با حضور ناصرالدین شاه مراسم تعزیه خوانی آغاز می شد و تعزیه خوان ها در سکوی مرکزی تکیه به نقل و اجرای مصیبت عاشورا می‌پرداختند.
در کنار مراسم رسمی ای که شاه هر ساله برگزار می کرد آئین ها و سنت های ویژه دیگری نیز وجود داشت که مردم پایبند به انجام آن بودند که نذر کردن از مهمترین آنها بود. نقل است در آن روزها کسانی که توانایی اطعام نداشتند هم با ریختن مشتی برنج در پلوی نذری یا تکه گوشتی در خورش، در نذر شریک می‌شدند. حتی پخش لباس سیاه بین فقرایی که توانایی تهیه لباس عزا را نداشتند نیز یکی دیگر نذرهای رایج در تهران قدیم بود.
از رسوم دیگر عزاداری محرم مراسم قمه زنی بود که در روز عاشورا انجام می گرفت و عزاداران کفن پوش در دسته جات چند نفره اقدام به قمه زنی می کردند؛ در این میان رسومی مانند زخم زنی، سنگ زنی قفل آجین و شمع آجین کردن بدن وجود داشت که اکنون منسوخ شده است و سال‌های جز نامی از آن برجای نمانده است. عزادارن برای قفل آجین کردن، بدن خود را سوراخ کرده و به آن قفل می زدند که عملی بسیار دردناک بوده و گاه به عفونت و بیماری فرد منجر می شد.

clip-21 بازدید : 79 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

خرید چاقوی پرتابی
انواع بندانداز

ادکلن مردانه بندیت اصل bandit

یک ادکلن اصل بیادماندنی از کمپانی EMPER

ادکلن مردانه بندیت

ادکلن بندیت برای افراد دارای اعتماد بنفس بالا ، باهوش ، اسرار آمیز و گاهی عصبی ، بهترین انتخاب میباشد

ادکلن بندیت مردانه دارای رایحه تند و چوبی میباشد

حجم 100ml

نت آغازی هل - زنجبیل - فلفل سیاه - ترنج

نت میانی چوب درخت ساج - دارچین سیب - نعناع تند

نت انتهائی کهربا - وانیل - لوبیا تونکا

فقط ادکلن اصل بخرید

ادکلن مردانه اصل

clip-21 بازدید : 81 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

مونوپاد
خريد بند انداز

جز ندامت سطری از شعر و شعار من مپرس سر به پيش بی اعتناتر مثل گیسویی که باد آن را پریشان می‌کند عاشقان در زندگی دنبال مرهم نیستند دردِ بی‌درمان‌شان را

مثل گیسویی که باد آن را پریشان می‌کند
هر دلی را روزگاری عشق ویران می‌کند

ناگهان می‌آید و در سینه می‌لرزد دلم
هرچه جز یاد تو را با خاک یکسان می‌کند

با من از این هم دلت بی‌اعتناتر خواست، باش!
موج را برخورد صخره کِی پشیمان می‌کند؟

مثل مادر، عاشق از روز ازل حسرت‌کِش است
هرکسی او را به زخمی تازه مهمان می‌کند

اشک می‌فهمد غم افتاده‌ای مثل مرا
چشم تو از این خیانت‌ها فراوان می‌کند

عاشقان در زندگی دنبال مرهم نیستند
درد بی‌درمان‌شان را مرگ درمان می‌کند

ذره بین

بهترین اشعار برای تو که نیستی - مژگان عباسلو - به شانه هایم زدی تا تنهاییم را مثل گیسویی که باد آن را پریشان می کند عاشقان در زندگی دنبال مرهم نیستند

clip-21 بازدید : 87 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

خريد دوربين
چراغ قوه های حرفه ای

ای همچو شعر حافظ و تفسیر مثنوی شرح تو غیر ممکن و تفسیر تو محال عنقای بی نشانی و سیمرغ کوه قاف تفسیر رمز و راز اساطیر تو محال بیچاره ی دچار تو را چاره جز

شعر عاشقانه مرز جنون اثر دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی تقدیم شما عزیزان

کلماتم را
در جوی سحر می‌شویم
لحظه‌هایم را
در روشنی باران‌ها

تا برای تو شعری بسرایم، روشن
تا که بی‌دغدغه بی‌ابهام
سخنانم را
در حضور باد
این سالک دشت و هامون
با تو بی‌پرده بگویم
که تو را
دوست می‌دارم تا مرز جنون

دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی

تبلیغات : تجهیزات کوهنوردی

اون وقت منم تا آخر عمر شكر گذار نعمتت هستــم شعری از ته دل تك احساس برای بانوی مهربونی نوشته شده در دوشنبه هفتم بهمن 1392ساعت 20:54 توسط تک احساس| 78

clip-21 بازدید : 61 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

لنسر ارزان
رژ حجم دهنده لب

لبریـــز از عاشقـــــانه ها و هــَر عاشقـــی را دیــــــ ـــــوانه خــــواهد کرد امـــروز که از زندگـــی ِ ســرد و بــــی عشـــق َ ش مخصوصا شعرهای دکتر علی شریعتـی

شعر عاشقانه هوا سرد است کاری از لیلی مومون پور

شعر نو

هوا سرد است 
من از عشق لبریزم 
چنان گرمم 
چنان با یاد تو در خویش سرگرمم 
که رفت روزها و لحظه‌ها از خاطرم رفته است 

هوا سرد است اما من 
به شور و شوق دلگرمم 
چه فرقی می‌کند فصل بهاران یا زمستان است؟ 
تو را هر شب درون خواب می‌بینم..

تمام دسته‌های نرگس دی‌ماه را در راه می‌چینم 
و وقتی از میان کوچه می‌آیی 
و وقتی قامتت را در زلال اشک می‌بینم 
به خود آرام می‌گویم: 
دوباره خواب می‌بینم! 
دوباره وعده‌ی دیدارمان در خواب شب باشد 

بیا.. 
من دسته‌های نرگس دی ماه را در راه می‌چینم.

لیلا مؤمن‌پور   فروشگاه شکار

با هزاران بهشت خدا که بی تو هوای جهنم دارد ، عــــوض نــمــیـــکـــنــــم ! تو عشق و دنیای منی ، با تو به آخر میرسم تو خط پایان منی[ مــخاطــبـــ خــاص] وقتی می خواستمت

clip-21 بازدید : 37 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

پمب باد
خرید اینترنتی طراحی ناخن

پمپ باد فندکی ماشین

پمپ باد سبک فندکی خودرو با قدرت 300 psi با بدنه پلاستیکی

پمپ باد خودرو

وزن بسیار کم در حدود 1 کیلوگرم

بسیار کم حجم ( طول 13 عرض 7 ارتفاع 11 )

پمپ باد فندکی سبک و کم وزن مناسب مسافرت و باد کردن انواع لاستیک خودروهای سبک ، لاستیک دوچرخه و موتور ، وسایل مثل قایق بادی، توپ و ......

این پمپ باد فندکی تک موتوره میباشد و با حداقل امکانات میتواند لاستیک خودرو شما را باد کند ولیکن حتما توجه داشته باشید که این پمپ باد ماشین از سری پمپ بادهای حرفه ای نمیباشد و شما میبایستی در حد رفع نیازهای ضروری از این پمپ باد خودرو کار بکشید بنحویکه اگر بیش از 10 دقیقه مستمر کار کند ، داغ میکند البته در عرض 5 دقیقه لاستیک خودرو معمولی را باد میکند.

اگر قصد استفاده دائمی و بدون دغدغه پمپ باد را دارید ، مدلهای پیشرفته این پمپ باد را بشما پیشنهاد میکنیم

این پمپ باد فندکی بدنه ای از جنس پلاستیک دارد

پمپ بادهای حرفه ای اکثرا وزن بالاتری دارند و بدنه آنان از آلیاژ فلزی بوده و دارای موتور قدرتمند تری میباشند

البته قیمت پمپ بادهای حرفه ای مناسب مسافرت نیز نسبت به مدل اخیر بیشتر میباشد

جهت استفاده از پمپ باند فندکی ماشین کافیست فیش مربوطه را به فندکی خودرو وصل و سر شیلنک باد را نیز به تایر یا هر وسیله دیگر که قصد باد نمودن آنرا دارید، وصل نمائید

ضمنا در داخل این پکیج سر سوزن و تبدیل های مربوطه نیز قرار داده شده است

قیمت خرید پمپ باد فندکی ماشین 300psi تک موتوره پلاستیکی 48 هزار تومان میباشد و در صورت انتخاب گزینه پرداخت آنلاین نقدي (پرداخت نقدي بانکی با تمام کارتهای عضو شتاب با تخفيف) با 10% تخفیف بصورت آنلاین و اینترنتی پرداخت خواهید نمود

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 4,847
  • بازدید کلی : 20,935